Veckan

  • Tisdag - Till arbetsförmedlingen för att anmäla mig igen
  • Tisdag - Posta massa brev till a-kassan och f-kassan
  • Tisdag - Ringa till min handlägare på f-kassan
  • Tisdag - Boka tid för en sminkning hos Body Shop
  • Tisdag - Träning, löpbandet 20 min och dans
  • Onsdag - KBT
  • Onsdag - Styrketräning, överkroppen
  • Torsdag - Till guldfynd med polisanmälningen och försäkringsbeviset.
  • Torsdag - Kondition 20 min
  • Fredag - Betala räkningar
  • Fredag - Min Lover kommer hit
  • Fredag - Styrketräning, nederkroppen
  • Lördag - Kondition 20 min
  • Lördag - Förhoppningsvis bli sminkad
  • Lördag - 50 års fest
  • Söndag - Vilodaaaag

Så ser min vecka ut, inte är det tråkigt att vara arbetslös =P


Kommentarer
Postat av: HANNAH

Blä vad mycket att göra, haha hatar att rabbla upp ärenden så, jag får huvudvärk :P

2009-01-27 @ 17:03:08
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0