Trög söndag

Hej på eeer! ;D

Har inte skrivit nåt på hela dagen... ber om ursäkt :p

Har varit lite trött idag. Inte alls bakis men trött som en snigel.
Men jag lyckades kravla mig ner till gymmet ändå. Är så jäkla stolt över mig själv!!
Jag är verkligen värd det jag ska få på tisdag :D

Första veckan avklarad. Imorgon är det vägning. Tror faktiskt inte jag har gått ner ett gram. VI får se... man kan ju inte se skillnad efter bara en vecka juuu.

Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen på något infomöte. Har inte bestämt mig för om jag ska träna innan eller efter. Tror innan... eller?
Hmm... vilka problem man har ;p

Nu är det bara 4 dagar kvar innan jag åker till älsklingen!!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0