Torsdag

Äntligen har jag inte ont i halsen =D men jag vågar inte riktigt hoppas än.
Ska nog inte träna idag ändå. Vill vara på den säkra sidan att jag verkligen är frisk.

Ska ju ner till min Mr. i morgon igen.
Fredag kommer nog bara bli lugnt. På lördag ska vi på par middag hos hans kompisar.
På söndag händer det bästa...
Då ska vi ta en liten roadtrip till varberg och ta in på deras spa-hotell en natt.
Så från söndagen vid 14.00 till måndagen 12.00 får vi tillgång till olika pooler och själva spa-avdelningen.
På kvällen ska vi äta en tre rätters middag, mysa på hotellrummet och vakna till en underbart god hotellfrukost på måndagen =)

Varför? För att vi firar 2 år på måndag =D

Eftersom jag är arbetslös och har inte så mycket pengar så ligger jag och fiskar efter billiga tågbiljetter.
Men jag ska till läkaren imorgon bitti och dom billigaste går på morgonen.

Vad ska man hitta på idag då?
Tror jag ska sy lite :)
Kanske sätta lite spets på några tråkiga tröjor men framför allt sy upp typ 3 par jeans som är en meter för långa.. jag är en kortis så var jag än köper jeans är dom för korta!


Kommentarer
Postat av: Lina

ja har samma problem

2009-01-22 @ 20:26:08
URL: http://tjjugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0