Tors 22/1 - Härliga ord

"En del väntar på att de ska se ljuset i tunneln. Varför inte ta ett kliv frammåt och tända det där jäkla ljuset själv?"

Dom här orden tycker jag är så himla bra. Jag älskar dom!
Jag blir så trött på människor som bara sitter och väntar på att deras liv ska bli roligt. Eller dom som sitter och väntar på bättre tider.
Ett exempel jag har är när jag jobbade på ett företag där man tog emot väldigt mycket reklamationer. Alltså var kunderna inte speciellt glada eller trevliga.
Dom anställda gick där och klagade på deras dåliga jobb och att dom inte trivdes med arbetsuppgifterna m.m.
GÖR NÅGONTING DÅ!
Det är bara DU som kan se till att ditt liv blir som du vill!

Kan ni kanske gissa att mitt bästa ordspråk är Carpe diem? ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0