Tis 20/1 - Härliga ord

"Det kan låta präktigt, men det är viktigt att vi gör vad vi kan för att leva som vi lär. Då blir det lättare att tycka om sig själv."

Själv blir jag irriterad och förstår mig inte riktigt på folk som inte lever som dom lär.
Jag menar, om man tillexempel tycker och säger till folk att man ska träna minst 2 gånger i veckan och äta bra för att må bra. Varför skulle man då inte själv göra det?
Några exempel på sådanna som inte lever som dom lär:
- Tandläkare som snusar
- Dietister som lever ohälsosamt
- Läkare som röker
- Poliser som är kriminella
- Lapplisor som parkerar fel

Ja, listan kan göras lång. Har ni några exempel?

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Haha bra lista, aldrig tänkt på detdär förut.:)



Nej jag har bara ätit en hundkula :D inte blöt hundmat på burk!:P

2009-01-20 @ 12:06:42
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0