Thank god it's friday!!!!

Det har varit fredag för mig hela veckan men nu blir det ju fredag för alla andra oxå... lycka :D

Sitter här och dricker en utav mina goda chokladdrinkar som jag har som mellanmål.
Igår var första gången jag lyckades äta 6 gånger. Sjukt.
Det är inte lätt att hinna det.

Frukost vid 8, halv 9
Mellanmål vid 11
Lunch vid halv 2
Mellanmål vid halv 5
Middag vid halv 8
Kvälsmål vid halv 11.

Det går om man vill. Och igår var alltå första gången jag faktiskt var hungrig vid alla tillfällena :)
Man ska ju äta lite men ofta så det här är ju bra :)

Efter lunchen ska jag dra och träna styrketräning, överkroppen är på schemat!


Glädjeskutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0