Thank God it's Friday!

Nu är det fredag och jag har varit uppe sen klockan 7!!!
Eftersom jag är sjukskriven på 50% på mornarna så har jag inte gått upp fören mellan 8 och 9 varje morgon. Men idag och i onsdags blev det liv i luckan.
Jag har ju nästan aldrig behövt vakna när det är sådär bäckmörkt ute men nu jäklar var det svartare än natten ute.
Tur att vi går mot ljusare tider!

Jag är superduper trött. När jag vet om att jag ska upp tidigt på morgonen så får jag automatiskt svårt att sova. Tar lång tid att somna och sen vaknar jag med ungefär 2 timmars mellanrum under natten.
Men jag har mitt lilla tröttpiller som jag kan ta i värsta fall, skönt att veta om att det finns. Blir genast mycket lugnare!

Enligt KBTn så är det inte bra att ha detta så kallade "säkerhetsbeteendet"
Så jag ska försöka sluta med det. Någon gång under dessa veckor....

Nu ska jag packa lite. Blev inget tåg idag. Alla biljetter gick för över 350 kr och en stand by biljett på flyget kostar 450 kr.
Jag lägger gärna en hundra lapp mer och flyger i en timma istället för att åka tåg i drygt 4.

Hoppas på lite billigare hemresa istället!


Kommentarer
Postat av: Gynning

God morgon vännen!

2009-01-23 @ 09:53:13
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0