SOOOOL!!!

Här i Sthlm är det sol! Hur härligt är det inte med soool??

Jag är som en öppen bok, lätt att läsa av hur jag mår och jag lovar, ingen missar att jag är glad idag :D

Har precis ätit lunch. Stekt tonfiskfilé och ratatouille, mumma :)
Ska iväg och träna strax men tänkte faktiskt ta en liten omväg till gymmet tror jag. Så att jag kommer ut i solen ett tag.

Idag är det överkroppen som ska tränas. Bröst, axlar, rygg, triceps och biceps. Hoppas på att jag lyckas pumpa ur all kraft jag har :)

För övrigt är det bara 2½ dag kvar tills jag åker till Mr Boombastic. Vad jag längtar! :)

Jag: Hade du nåt speciellt på hjärtat?
Mr Boombastic: Ja, dig!

Blir man inte helt superlycklig när man får höra nåt sånt?

Kolla in den här videon, han är ju så jäkla cool!
Den låten fick ju mig att börja kalla Mr Boombastic för just, Mr Boombastic ;p





Kommentarer
Postat av: Emelie

2009-01-14 @ 14:14:43
URL: http://emmlans.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack så mycket! Hade jag inte pluggat till lärare hade det nog blivit dietist eller likande för mig. Det är verkligen intressant med kost, träning och sådant.



Visst är det underbart med solen!? Jag ska ut på en promenad nu tänkte jag och bara njuta. Det är nästan så att man får riktiga vårkänslor.

2009-01-14 @ 14:16:22
URL: http://emmlans.blogg.se/
Postat av: Åsa

Svar: Nä jag bor inte i Sthlm men det finns ju sats här i göteborg med ;) Men hur mycket kostar det att träna ett år ?

2009-01-14 @ 19:19:48
URL: http://nikulaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0