Söndagen innan

Halluuu!

I morgon börjar deeet! :)
Ska skriva upp mina mått imorgon och sen mäta mig varannan vecka.
Tänkte väga mig en gång i veckan oxå. Tycker det är kul att se hur det förändras. Antar att jag först kommer gå ner lite i vikt för att sen kanske gå upp lite muskler? we'll see :)

Kommer träna med min pulsklocka. Så kommer skriva ner lite sånna resultat oxå... Vet inte om folk är intresserade av det men jag tycker det är kul att se om det blir någon förändring :)

Mina nya träningskläder och måltidsersättningen har tyvärr inte kommit än men hoppas dom kommer i början av veckan :)

Jag har lite svårt för att bestämma mig för hur anonym jag ska vara här.... tror att jag kommer bli mindre och mindre anonym ju längre tiden går.
Det återstår att se :)

Kul att några läser i alla fall... ännu roligare vore det om ni skrev en kommentar ;D


Vipps så belv en sjal till en topp ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0