Sjukling...

Hej på er!

Jag börjar bli sjuk :( Ont i halsen, suvig och lite feberkänning.
Jag försöker intala mig att jag inte är sjuk och att jag inte ska bli sjuk... ibland hjälper ju det.

Jag har ingen aning om vad som händer med dessa tolv veckor nu... förskjuts det dom dagarna man inte kan träna?
Tror det får bli så för mig. Synd. Man tappar snabbt det man börjat bygga ju...

Har ätit en kiwi och druckit massa echinagard.
Är glad över att jag inte ska flyga idag i alla fall. Ett rent helsicke att flyga när man är förkyld.
Ska köpa med mig massa c-vitamin bomber till tågresan. Typ kiwi, apelsiner m.m.

Hoppas ni mår bättre idag!


Kommentarer
Postat av: Anna A

Åå det där såg gott ut!

2009-01-17 @ 10:41:53
URL: http://anaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0