Sex till musik

Jag har kommit att tänka på en sak... När jag lyssnar på en låt, så i 8 fall av 10 lyssnar jag på om det är en bra sex-låt.
Alltså en låt som man har sex till. Jag lovar att det är fler än jag som oxå tänkt tanken.

Jag är absolut ingen sex-expert som Fråga Olle påstår sig vara.
Även fast jag har haft ett antal one night stands när jag var ute på klubbarna och rände så har fortfarande min pojkvän haft sex fler gånger än vad jag har. Han har haft olika förhållanden och alla vet att i ett normalt förhållande har man sex, flera gånger!
Så även om jag och min pojkvän (vad kan vi kalla honom? Låt säga Mr Boombastic) har sex som kaniner jämt och ständit kommer han alltid ligga steget före.



Good night folks!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, bra skrivet!

Jag håller helt och hållet med!



Och det där om att din pojkvän har haf sex fler gånger än vad du har....

Det är tvärt om för mig och han stör sig på det väldigt mycket så det kanske är bättre att ha det som dig :p

2009-01-13 @ 11:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0