Preventivmedelsproblem

Nä men heeeej det var länge sen ;p

Igår efter träningen var jag så slut att jag knapt orkade laga middag.
När jag väl hade lyckats äta slängde jag mig i soffan och nästan dog.
Det jobbigaste är när man ligger där sådär jätte skönt, kuddarna ligger perfekt och filten kan inte bli mysigare så blir man kissnödig.
Och bara för att jag är så envis så kan jag inte gå på toa för "jag ligger ju så skönt".
Hur skönt och avslappnat ligger man när man är kissnödig?!

Jag tittade i alla fall på vänner, top model, made in sweden och sen nån skum film på 6an tror jag. Om dykare och knarklangare och jag vet inte vad haha
Konstigt nog kunde jag inte somna (eller så konstigt är det inte... rätt vanligt nu för tiden) så jag la mig i sängen med laptopen och massa Sex and the city avsnitt. Somnade väl vid halv 2 kanske.

Förmiddagen har gått åt till att betala räkningar, försöka ta kontakt med försäkringskassan, boka tid för att ta bort födelsemärken, försöka fylla i papper som jag inte förstår och shoppat liiiiiiiite på H&M och La redoute, ska visa sen :)

Nu ska jag smaska i mig lunch och sen städa, träna, kanske sola och utforska lite mer om vad det finns för preventivmedel som inte innehåller hormoner, någon som vet? något mer än kopparspiral?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0