Onsdag - Back to reality

Fast inte riktigt för mig... Har ju inget jobb men jag hoppade upp ur sängen vid 8 idag.
Måste ju få in lite rutiner i alla fall.

Idag hade jag tänkt betala lite räkningar, sortera och få koll på alla papper, söka lite jobb och förståss träna.

Ska försöka hinna med att börja plugga lite till körkortet oxå. Började för ett par år sen men slutade rätt snabbt. Vet inte riktigt egentligen men det är väl dags att börja nu igen.

Idag känner jag mig rätt hopplös. Hoppas det blir bättre när jag har varit och tränat.

Det är konstigt det här med depressioner, det är ju därför jag är halvtidssjukskriven.
Så fort jag är ensam blir det jobbigt. Så jag får helt enkelt ta och hitta på saker hela tiden! haha
Det svåraste är väl att folk jobbar på vardagarna.

Mitt lilla knep när jag börjar känna den där hopplösheten är att börja tänka på allt positivt.
Ta bort alla dom negativa tankarna, tänka på vilka möjligheter jag har och faktiskt på hur mycket bättre jag har det än vissa andra i vår hårda värld.
Då brukar det kännas lite bättre i alla fall :)



Ta en jordgubbe, le och vá glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0