Omplanering

Jag planerade om dagen...
Ska träna efter att jag ätit lunch. Har lite saker jag måste fixa så det känns skönt att ha det gjort först.

Jag är arbetslös för tillfället. Blev uppsagd pga att jag är sjukskriven på 50%. Man får inte säga upp någon på grund av det så istället fick jag höra att jag inte nådde upp till deras service-nivå.
Men dom kunde inte svara på vad jag kunde gjort bättre... haha

Men jag hänger inte läpp för det. Nu har jag ännu bättre anledningar till att söka jobb i pojkvännens stad :)
Saken är den att jag ska börja en KBT (kognetivt beteendeterapi) kurs nu i slutet av januari och det kommer hålla på i sisådär 8 veckor så innan det kan jag ju inte flytta på mig.
Plus att jag är sån mammagris så det är helt sjukt. Dags att klippa navelsträngen eller? haha

Nu börjar solen titta fram här, glädje (men snorkallt)! ♥




Längtar inte ni till sommaren?

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag längtar till sommaren för jämnan!

2009-01-05 @ 19:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0