Jaha, nu passar det

Åååååh vad sur jag blir!
Nu när jag är som sjukast så lyser solen.
Inte igår eller i förregår när jag ville ut och gå och hade svårt för att öppna ögonen ordentligt bara för att det var natt dygnet runt.

Men nu när jag inte orkar gå ut och har så ont i halsen så att jag överväger att förvandla mig till en mask så lyser solen på en klarblå himmel.

Nu passar det!

Ps. maskar kan ju leva även om man halshugger dom...




Eller som vi fick lära oss på KBTn idag:
Det kunde ha varit värre. Jag kunde ha legat här jätte sjuk och med ett jätte tråkigt väder ute. Då hade antagligen jag kännt mig ännu sjukare och det hade varit ännu tråkigare.
Se, jag lär mig ;p

Kommentarer
Postat av: LillaMy

Dumt är det om man får för sig att köpa tuttar till sina barn. Helt fel!

Visst att det finns dom som kanske mår psykiskt dåligt för att de inte fyller ut en Akupa, då kanske man kan överväga det iaf. Hm..



Tack då vet jag! :)

2009-01-21 @ 14:51:40
URL: http://snowies.blogg.se/
Postat av: LillaMy

Mm.. Precis! Men inte bara göra för saken skull.

Det är inte ok!

Få se om det blir någon hitt med den där sidan :S

2009-01-21 @ 15:24:21
URL: http://snowies.blogg.se/
Postat av: Cleo Zatch

Haha när jag var liten så fyllde jag mina fickor med maskar och sa till min mamma:

- mamma, mamma! känn i mina fickor jag har något där!

Hon kännde och fick en hand full av maskar sen sprang hon efter mig skrikandes med maskarna i handen!!!

hahahaha!!!

/Cleo

2009-01-27 @ 11:47:08
URL: http://www.metrobloggen.se/cleozatch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0