It's just another manic monday...

Tjenixen!
Jag har varit lite dålig på att uppdatera dom senaste dagarna. Ber om ursäkt! :)

Idag har jag som sagt varit hos arbetsförmedlingen på ett onödigt möte.. men det var obligatoriskt så det var ju bara att bege sig dit. På en sån himla dum tid. Kockan 13-15. Hela dagen är förstörd!
Vad ska man hinna göra innan när man måste äta lunch vid halv 12 för att gå vid 12?

Jag slank i alla fall förbi apoteket för att köpa me mig massa saker till min mamma som blivit dundersjuk.
Jag VÄGRAR bli sjuk!

Efter mötet ringde min lillebror och ville ha hjälp att byta ett halsband på guldfynd. Min gullunge!

Sen stack jag och tränade framsida lår, baksida lår, vader och mage. Det var ett bra pass men efter varje pass känns det alltid som om jag kunde gett lite mer... Det är lite störigt så därför ska jag börja träna med en personlig tränare en gång i veckan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0