Happy!

Hej gottfolk!

Jag är på strålande humör idag, även fast det är mulet ute! ;D

Har precis tränat. Kondition 20 min var det idag.
Tränade hemma på cykeln. Det gick väl bra men det är ju inte alls samma sak som att gå ner till gymmet.
Det är nog bara en nödlösning :)

Snart har jag klarat första veckan på dess 12 veckor och eftersom jag är så nedrans duktig så ska jag belöna mig själv, vad får ni veta på tisdag.. eller kanske innan om jag inte kan hålla mig ;)

Jag har bestämt att jag ska ge mig en belöning för varje vecka som jag klarar.
Blir lite roligare så.
Kan vara allt ifrån smink till underkläder till någon behandling. Så vad som helst :)

Ska in till staden senare idag.

Först blir det lunch.
Kyckling, pasta och sallad. Så nedrans gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0