Godaste salladen, ever!

Heeej, har ni saknat mig? ;p

Jag är super duper trött men ska försöka återberätta dagen så gott det går :)

Först var det då iväg och kolla födelsemärkena. Allt såg bra ut så det var ju jätte skönt att höra. Har gått och oroat mig en del för att jag trott att några blivit större och förändrats och så. Det är lätt att inbilla sig.
Men jag ska i alla fall ta bort ett par som är ivägen och står ut lite för mycket.

Efter den lilla sjukhusvistelsen åkte jag in till stan för att äta lunch. Gick till ett av mina favorit caféer. Café la rose på drottninggatan. Åt deras supergoda sallad och mös där ett tag innan det blev dags för intervjun.



Intervjun gick jätte bra, tack ni som önskade mig lycka till :)
Det var på ett bemanningsföretag och dom tyckte jag lät jätte intressant så dom skulle höra av sig när dom fick in ett uppdrag som passade mig.
Eftersom jag är sjukskriven på 50% och helst inte vill jobba på morgonen då det är som jobbigast är det lite svårt att hitta ett passande jobb.

Efter intervjun gick jag och tränade på det gymmet jag gillar bäst, ligger ju inne i stan så det är inte så ofta jag tränar där men nu passade jag på :)
Sprang 20 min på bandet. Eller när tiden stod på 19.40 fick jag sån fruktansvärt håll så var tvungen att sluta. Har aldrig fått det tidigare. Måste forska lite i varför....

Nu har jag plockat undan här hemma för imorgon kommer städaren och städar.
Så himla skönt!
Hon kommer varannan fredag och det kostar 320 kr för 4 timmar. Jag tycker att det absolut är värt det!

Ska nog slänga mig i soffan och dega lite :)

Hoppas er dag har varit lika bra som min!

Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mums vad salladen ser god ut. Vad är det i?



Det låter som att du haft en bra dag och vad skönt att intervjun gick bra.

2009-01-15 @ 21:58:29
URL: http://emmlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0