Första veckans belöning

Åh ni kan inte gissa vad jag har gjort idag.

Jag var hos B&M Må bra! och fick en behandling. Body Wrap.

Så här beskriver dom den:
Dränerande och avgiftande helkroppsbehandling med alger. Den här behandlingen rensar ur kroppens slaggprodukter och gifter. Genom värmeinpackningen stimuleras blodcirkulationen och lymfsystemet. Korall och aprikospeeling inpackning dusch och massage med konturgivande creme

Hur skönt som helst!
Först blev man då peelad och sen inpackad med alger och en värmedyna för hela kroppen. Så fick man ligga i 10 min och lyssna på lugn musik, jag somnade så ni kan ju förstå hur avslappnande det var!
Efter 10 min fick jag en ansiktsmassage medans jag låg där i inpackningen och vaknade till.
Fick duscha av mig allt och sen bli insmord samtidigt som jag fick lite massage.

Absolut 10 av 10 i betyg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0