Efter dessa 12 veckor

Satt och tänkte på vad som händer efter dessa 12 veckor.
Det är alltså sista mars.


Då är det vår. Fy fasiken vad härligt!


Jag är verkligen inte en vinter-människa. Någon gång i september är jag beredd på att gå i ide. Det är jag och björnarna.

Egentligen skulle jag bo i ett varmare land. Men Sverige är ett så sjuhelsike bra land så det är ju svårt att lämna det.


Tillbaka till ämnet....

I April kryper björnen (alltså jag oxå) ur sin mysiga varma gosiga grotta. Det är ljust ute. Fårglarna kvittrar. Bladen börjar få liv. Likaså jag.
Mitt humör styrs av vädret. Dessverre är det nog så.

Jag kan ha jätte kul på hösten och vintern (när jag ligger i ide) oxå men på våren och sommaren lever hela jag. Min själ skrattar och mina sinnen sjunger.
Jag kan nästan känna den där lyckan när jag tänker på våren och sommaren.
Och denna vår kommer jag möta med en så sjuhelsike snygg kropp ;D

Jag kommer självklart inte sluta träna efter dessa 12 veckor. Jag älskar att träna. Det är bland det bästa som finns!
Jag brukar träna 2-3 gånger i veckan. Så jag kommer ju självklart gå tillbaka till detta. Men nu vet jag ju hur man tränar effektivare. Jag kommer ju självklart även fortsätta gå på steppassen, spinningpassen m.m. som jag brukar gå på.
Eller brukade kanske jag ska säga?
Jag menar.... om man har gått upp 3 kilo under julveckorna kan man ju inte säga att jag gjort många knop =P



Bild lånad från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0