We're half way there...

Nu har halva veckan gått. Woooh We're half way there som Bon Jovi hade sagt ;D

Imorse var det dags för KBTn och jag pratade ÄNNU mer idag *stolt* =P
Även fast det har varit en rätt tuff vecka, bland dom sämre på länge, så känns det ändå bättre nu. Vägen tillbaka har sina stunder när man faller tillbaka men inte lika lågt som när man var som sämst.
Det är skönt att få höra det från någon som kan sin sak även fast man kan lista ut sådant själv.

Efter det "lilla" mötet fick jag för mig att testa en ny träningsanläggning men det ångrar jag för den var verkligen inte bra. Många maskiner var trasiga och dom flesta var konstiga. Usch!
Bra att jag fick träffa min kära vän efter det och äta en jätte god kycklingsallad från Sandys :)

När jag sen var på väg hem gick jag in på sats där jag bor och körde ett spinningpass på 30 min. Går ju ändå förbi på vägen hem så varför inte ta en 30 min omväg på cykel och med bra musik ;)

Jag har beslutsångest... ska berätta lite i nästa inlägg.

Vad har ni gjort idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0