Tjo flöjt!

Idag ringde klockan tio i sju. Tjoho vad pigg jag var.....
Det var dags för KBTn och jag är jätte nöjd med mig själv. Pratade faktiskt rätt mycket och läkaren berömde mig efter och tyckte jag var jätte duktig :)

Efter terapin gick jag till gymmet och körde ett överkroppspass. Gick jätte bra!
Åt en bit fullkornspaj med grillade grönsaker, lite avokado, tomat och fetaost. Mumma.
Resten av dagen har jag faktiskt städat. Nu är jag aptrött men ska iväg på 30 min spinning snart så det är bara att tagga till =P

Imorgon är det torsdag och sen får jag ääääntligen träffa min älskling. Två veckor utan varandra är verkligen max. Nu saknar vi varandra så att vi spricker och är så där löjligt gulliga mot varandra hela tiden ;)
Så mysigt att fortfarande vara det efter 2 år.

Jag fortsätter vara sådär löjligt gullig så puss på er och hoppas ni får en uuunderbar kväll ;D
 



Kommentarer
Postat av: Linda

Distansförhållande suger, jag vet. Har själv varit där. Hade distansförhållande med min Danne i 2 år innan jag var klar med min utbildning i min hemstad, efter det flyttade jag till Linköping dör Danne bor så nu delar vi lägenhet där. Så, det går om man kämpar och det vet du säkert lika väl som jag. =)



Jag önskar dig en bra dag! Kram

2009-02-12 @ 08:30:11
URL: http://lindab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0