Kul i jul

Heeej på er =D

Jag har inte riktigt hunnit uppdatera här. Var ju hos min Lover i helgen och kom inte hem fören igår på dagen. Sen har allt nästan gått i ett.
Träning med PT, 2 spinningpass, 1 corepass och 27 sökta jobb har jag hunnit med på 30 timmar :)

Jag har funderat lite på om jag ska byta bloggnamn eftersom det inte bara handlar om dessa 12 veckor längre... hmm. Tål att fundera på.
Jag har en annan blogg som jag skrev i förrut med eftersom jag ville vara anonym här så kunde jag inte fortsätta på den. Kanske ska jag avslöja min anonymitet? ;p

Hoppas er helg har varit bra i alla fall.
Jag har lite mått som jag ska skriva in här snart.

Kram och puss på er!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Svar: Det är såret där jag tog bort födelsemärket som inte vill läka som det ska. Det har varit lite strul med det.



Vad roligt att du är tillbaka och bloggar igen. Jag har saknat dina inlägg under de har dagarna :)

2009-02-17 @ 18:04:43
URL: http://emmlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0