Krama mig!

God morgon på er... eller god och god...
Det var snart 2 timmar sen jag klev upp men jag har fortfarande inte vaknat. Har nu riktat bordslampan så att den lyser mig rätt i huvudet. Man kanske kan lotsas att det är sol?
Ljust är det i alla fall...

Usch jag är verkligen inte pigg.. Somnade ändå vid 22:30 igår och vaknade 8:15. Jag har alltså sovit i nästan TIO timmar. Oh my lord... det var länge sen. tack KBTn!

Tror det här med lampan fungerar... Blev lite lite piggare :)

Har absolut ingen lust att träna... Ska vara kondition idag.
Ska ner till gymmet och prata med min nya PT idag och det känns ju lite onödigt att gå där ifrån utan att ha tränat när man ändå redan är där...
Å andra sidan ska jag dit igen ikväll och skaka rumpa... i-lands problem.

Gäsp gäsp. Idag känns inte som någon bra dag. Gå och lägga sig i soffan, ja tack!
Men då blir jag väl bara ännu segare...

ALLT KÄNNS NEGATIVT!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0