KBT

Halloj!

Idag har det varit full fart. Eller för mig ovanligt mycket i alla fall. Är helt slut i huvudet.
Först och främst var det KBT (Kognetivt beteende terapi) imorse och jar är rätt stolt och nöjd över att jag sa ett par ord och till och med frågade en fråga ;p
Vi gjorde massa oovningar som tillexempel att hyperventilera i 90 sekunder. Snurra i 45 sek och så vidare...
Känslan skulle alltså påminna om ångest attacker. Och jag lovar, det gjorde det!
Så nu mina kära vänner kan ni hitta mig övandes på att hyperventilera och snurra runt runt som ett litet barn ;)

Efter KBTn tränade jag styrketräning för underkroppen sen hem och äta,duscha samt fixa mig och efter det till arbetsförmedlingen och nu är jag hemma. Så från 07:40 - 16:00 har jag varit i farten.

Ska faktiskt lägga mig ner i soffan och bara dö ett tag.
Har varit lite dålig med bloggningen på senaste men haft lite andra saker på huvudet.

Tjingaling!


Kommentarer
Postat av: HANNAH

Du vet det där "kletiga" i smörgåstårtor, är inte det majonäs? Kolla in mina nya reklamaffisher på höger panel längre ner föresten :)Funderar på att testa det med tandblekningen, har du några erfarenheter om sånt?

2009-02-04 @ 16:27:50
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: Mona

Sv ; Ja Egypten är verkligen underbart. Jag var i Hurghada förra året ! Vad är de för skillnad på Sharm el sheak och hurghada?

2009-02-04 @ 22:20:13
URL: http://monaalsuntfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0