It's just another manic monday

Idag har jag någon konstig känsla i kroppen. Vet inte om det är för att jag har ångest inför onsdag då nästa KBT möte är eller om det bara är för att det är måndag och ingen lover att krama på..
Kanske en blandning av allt?

Det är i alla fall fint väder ute, solen skiner!

Vid 12.30 idag ska jag träffa min personliga tränare.
Tränade förut en gång i veckan med en PT innan jul men sen slutade jag med det på grund av att jag inte jobbade kvar på det jobbet som låg bredvid gymmet.
Nu tycker jag det är för långt att åka dit för att träna när jag har ett gym 5 min ifrån hemmet. 
Idag ska jag alltså träffa en ny... Spännande ;p

Annars ska jag försöka boka lite tider hos hudläkare, UM, tandläkare och kanske frisören. Har frikort nu så gäller att passa på att gå till alla läkare som tar frikort =P

Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0