Ikväll rockar vi!

Jag har precis plockat undan lite i huset och nu kommer en av världens bästa låtar på radio

I've been spending way too long checking my tongue in the mirror
And bending over backwards just to try to see it clearer
But my breath fogged up the glass
And so I drew a new face and laughed
I guess what I'm be saying is there ain't no better reason
To rid yourself of vanity and just go with the seasons
It's what we aim to do
Our name is our virtue

Ska snart äta lunch och sen iväg och göra slut på mina överkroppsmuskler :)
Sen kommer mina kära och då blir det rock n roll!!!

Det blir inte mycket uppdateringar nu för tiden men det känns som om jag har så himla mycket att göra just nu... berättar mer sen!

Trevlig helg på er gullungar!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0