Helgen

Hej alla kära!

Igår hade jag min ätardag och jag kallar verkligen den för ÄTARDAG!
Jag åt massa mackor med kaviar och leverpastej, glass med krossad choklad, jordgubbsglass, mörk choklad med apelsin och lantchips med gräddfil-smak.
Yey!
Helt underbart. Jag älskar dessa ätardagar :)
Blir så mycket lättare när man blir sugen mitt i veckan att tänka "åååh det ska jag äta på lördag"
Då kan man verkligen gå och längta oxå =P

För övrigt så var helgen lyckad. Hade kul i fredags med vänner, tittade på melodifestivalen igår och tränat gärnet idag.
Hejade på Emilia och Marie... tur att en av dom gick vidare i alla fall!

Beräta hur er helg har varit! :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0