Fit for fight...

..eller nästan i alla fall :)

Jag frös så mycket så jag la mig i ett kokhett bad. Och eftersom jag är så j*vla torr i hyn (humorn oxå för den delen...) under vinterhalvåret så hällde jag i olivolja i badet oxå.
Det blir så där lagom kladdigt. Till slut blir det så varmt att man inte klarar av det längre och typ svettas ihjäl.
Jag gillaré :)

Jag har känt mig torr i halsen på senaste så jag gjorde iordning min huskur.



Du behöver:
  • 2,5 dl vatten
  • 1/4 citron
  • 1 msk honung

Det är inte så svårt att lista ut hur man gör va ;p
Värm upp vattnet, tillsätt pressad citron och honung.

Det går väl självklart lika bra att ha te istället för citron men jag som har så lätt att bli uttorkad dricker gärna inte det.

Nu: Lunch och sen PT-snack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0