Fis på mig!

Det hade blivit ett missförstånd så sats trodde att jag hade bokat av tiden idag med PTn och det slutade med det oxå.
Ska träffa någon helt annan som är väldigt flexibel i tiderna och kan måndag - söndag, 6:45-22:00.
Ska bli kul, denna gången blir det en av det manliga könet.

Jag har lite svårt för det men vad tusan. Det får jag leva med.
Min lillebror frågade mig varför jag tyckte det var jobbigt med en manlig PT och mitt svar blev ungerfär så här:

Jag vet inte. Jag känner mig inte bekväm. Man ser så ful ut när man tränar. När man tar i och blir röd som en tomat så tänker han säkert "hallå vilken färg har brandbilen?!" och tänk om man tar i så mycket att man råkar fisa??!!

När jag tänker tillbaka på det låter jag rätt fjantig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0