BFL

Ni som följt mig några veckor vet ju att jag äter och tränar efter Bill Philips - 12 veckor till mental och fysisk styrka.
Imorgon har jag 7 veckor kvar.
Snart halvvägs. Men jag ska nog förlänga en vecka då jag var sjuk 8 dagar runt vecka 3.

Det fungerar jätte bra. Jag älskar att träna. Det gjorde jag redan innan dom här veckorna.
Jag älskar även god och nyttig mat och har ätit det hela mitt liv.

Varje söndag planerar jag den kommande veckan.
Vad jag ska träna och vad jag ska äta.

Träningsveckan ser ut så här

Måndag: Styrketräning. Underkropp och mage + Sats Cykel 30 min, Sats Core 30 min.
Tisdag: Kondition. 20 min löpning och Sats Dans 50 min.
Onsdag: Styrketräning. Överkroppen + Sats Cykel 30 min.
Torsdag: Kondition. Sats Cykel 30 min.
Fredag: Styrekträning. Underkropp och mage.
Lördag: ALLA ♥ DAG! = vilodag
Söndag: Kondition. Cykel eller löpning.

Satsar på mycket förbränning den här veckan.
Annars burkar det bara vara kondition och styrka varannan dag.

För övrigt körde jag ett 50 min spinningpass idag. Det är ju så jäkla skönt att plåga sig själv =P

Nu blir det middag!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Daggan

Du har inte lust att lägga upp före och efterbilder på dig för att se om du har fått några "synliga" resultat. Jag har ju inte hållt på så länge som du så jag tycker inte att det syns så mycket. Men det känns i kläder och så på måttbandet

2009-02-09 @ 12:38:40
URL: http://bodyforlife-12veckor.blogspot.com/
Postat av: daggan

Ha ha ha, min dotter (18 år) sa när hon såg mig i profil "vilken stor rumpa du har fått" och ritade med handen i luften. Det måste vara alla tunga benspark jag gjort. Jag är avundsjuk på din redan smala kropp men jag har ju haft ca 20 år mer på mig att äta upp min...:o



2009-02-13 @ 15:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0