Allas våran hjärtans dag

Förra året gav jag min Mister vita kalsonger (som jag tycker är snyggast på killar) med tryck på.
Fram på vänstra låret är det en bild på mig i underkläder och på rumpan står det "Tillhör ....."
(Självklart mitt namn istället för punterna men det hoppas jag ni förstod ;p)
Jag gav oxå ett litet kort som jag ritat själv med text från min favorit låt



Du ligger här bredvid
Och jag känner hur du andas
Att älskas utav dig
Är det vackraste för mig











På lördag ska jag ge honom en chokladfontän. Han älskar choklad (vem gör inte det?!)
Gissa vem som ska doppa frukt i choklad på lördag ;p

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha cool present du gav förra året! =)Chokladfontän är alltid gott, för allt! ;)



Min grabb ska få ett par Björn Borg-kallingar (hans favoritmärke), en chokladask och så har jag fixat ett kollage med kort på oss som jag ramat in. Kanske kan bli uppskattat. =)



Ha en bra dag! Kram

2009-02-10 @ 14:46:59
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Nina - This is who I am ♥

godmorgon! :)



kramis.

2009-02-11 @ 07:35:39
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0