8 veckor kvar

Idag är det alltså femte veckan på BFL och åtta återstår. Kanske 9... Jag var ju sjuk 8 dagar.

Jag har mätt och vägt mig idag. Ska skriva in det här alldeles strax.
Vikten har det inte hänt så mycket med. Har gått upp 1 gram men det där är ju så olika från dag till dag så jag går inte sådär jätte mycket efter vikten.... mest på centimetrarna :)

Jag tycker det är så kul att träna!

Idag körde jag överkroppen. Mina axlar är sååå klena. Jag har aldrig tränat mina axlar tidigare. Men det är ju jätte viktigt för hela hållningen och ryggen.

Jag tänkte lägga upp vilka övningar jag brukar köra här så kan ni se mitt lilla program :)

Idag kom det fram två killar och pratade med mig på gymmet... Dom har väl sett mig där rätt många gånger så dom blev nyfikna och frågade hur det gick med träningen och så. Kul när folk kommer fram och pratar så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0